You got me so hypnotized

2010-11-03 @ 20:59:09
Jag bländar mig själv totalt, med alla lögner, bara för mig själv...

Som de flesta vet så har min dag innehållit både SYOsamtal, och en dag på stan, men något ni inte vet är att jag varit med om höjden av pinsamma saker! Jag ska dock inte gå in på detaljer om vad det innebär, men riktigt förnedrande var det, men nu är det gjort, och jag är stolt över att jag över huvudtaget gjorde det! Credit to me ;)
Jag har även varit nere på stan under ungefär hela dagen, då jag fann mina absoluta drömkängor nu inför vintern och allt. Dock har min kära vän Hanna köpt dem, så jag antar att jag lär få leta vidare. Jag har dessutom inga pengar, så där har vi ännu större anledning till att vänta någon månad.
Senare under dagen träffade jag ett gäng killar, som jag sedan spenderat mer eller mindre av kvällen med. Vi fick in allt från thaimat till gitarrspel och arabisk dans, då vi spenderade de sista timmarna på Mejeriet i gott sällskap av även Hanna och Stella!
Just nu sitter jag nu här, med mammas illgröna (inte så fina, men vääääldigt sköna) tröja, mammas übersköna mjukisar och min tjocka halsduk som även pryder min hals dagarna ut! Såååå nu ska jag se om det finns någe att hitta på, innan sängen väntar. Imorgon ska jag luncha med jobbet, vilket ska bli riktigt gott, då jag inte har så mycket plats för att äta ute i plånboken! Men mer om detta imorgon.
Sleep well♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0