Anonymizzzz

2010-10-05 @ 11:36:18
Fick en fråga i inlägget under, om allt jag gjort under gårdagen. Frågan löd: Wtf, va kissade du ut? ;O:)

Mitt svar på den får bli: Att för er som inte redan visste det, så kissar man i de flesta fallen blod, under en urinvägsinfektion. Inte det trevligaste ska jag säga er... Det kändes inte heller rätt att kissa blod, då det är det jag menar med att "jag kissat något man inte ska kissa ut."

Och bara för att jag är liten kul figur så ska ni får se systemet för urinblåsa, urinvägar o.s.v.
;)

1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Tobiashelena

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-09 @ 20:15:52
URL: http://tobiashelena.blogbow.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0