Du är något alldeles speciellt...

2010-10-24 @ 00:59:07
.. Någonting alldeles speciellt bra

Jag spenderade natten hos mannen min, och vaknade upp till chokladkaka. Inte illa må jag säga, och efter en mer eller mindre stor frukost begav vi oss ut mot skogen. Det vankades födelsedagskalas för Johans moster, och vem vill missa det? Där spenderade vi även vår dag, som slutade i en bil, utan backspegel, självöppnande rutor och säkerhetsbälten som var allt annat än på topp, helljuset var inte någon större skillnad än halvljuset och sist men inte minst stötte vi på en inte alls liten grävling, mitt på vägen. Det var en väldigt intressant hemresa, med hela kroppen på högspänn!
Under kvällen har även Maria kluppit lilla mor och mig, och jag kan säga att det blev kortare än vad jag trott, och velat, men som jag sa förut - Vad gör man inte för blivande långt hår?

Hur som helst ska jag snart släpa mig vidare mot sängen, tyvärr alldeles ensam, men vi får hoppas på en fin morgondag! Jag ska även tipsa er om den skönaste låten ever!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0