Ensam och desperat mamma söker

2010-10-17 @ 21:15:01
Ja, mycket kan man säga om detta teveprogram, som nu varje söndag visas på trean klockan åtta, men ikväll var det just detta som gjorde kvällen! Jag måste säga att det är lite småkul, även om jag tycker att det är riktigt överdrivet. Höjden av dumhet visades ju i alla fall då mamman längst till höger i bilden gick på dejt med en av sina killar och sina två barn. Killen i fråga är den jag gillar allra minst i hela serien, och det gör ju inte saken bättre direkt... Det börjar med att de sitter och äter, och helt plötsligt kallar han mamman för gumman, då hennes dotter reagerar starkt, och därmed bestämmer att han inte får kalla henne så. Då frågar han henne vad han får kalla henne, och han får svaret; "Du får kalla henne mamma." Mamman reagerar och säger att, det vore nog inte så bra trots allt...
Efter det märker hennes son att hon blir väldigt fnittrig i mannens sällskap och vräker ur sig något så illa som; " Varför blir du så fnittrig med honom?!". Nu kommer det dummaste jag någonsin hört, då mannen svara på frågan; "Det kanske är för att jag kittlar din mamma lite..." *och så håller han upp händerna och visar, att det är minsann inte händerna han kittlar henne med*. Detta är galet, det var så jag skämdes!! SHIET.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0