Ganska okej

2010-10-26 @ 20:38:48
Och åter igen får ni leva med ett tråkigt inlägg, utan bilder! Fint va? ;)
Min dag började i alla fall med en lite alldeles för kall cykeltur till brandstationen, där vi spenderade mesta delen av tiden idag. Jag ska bli brandman! Fast nae.. Men det skulle vara grymt alltså! SHIET vad det finns snygga brandmän också... Okej, jag har en snygging så jag ska inte hålla på, men hallå?! Hur som helst så gjorde vi prov, efter att ha släckt Allan(den coolingen alltså!), krupit runt i rök, slagit i huvudet p.g.a. längden, sprutat vatten i kar, och jag tror att jag lyckades rätt rejält.
Efter allt detta blev det vanlig skola, + en två timmar lång håla, som jag spenderade i bästa sällskap, innan vi körde på en vääääldigt övertrött klass på en mattelektion. Trots detta fick jag riktigt mycket gjort, och jag märker nu efter några veckor med stoj och stök, att jag kan när jag verkligen vill! Fint det.
Slutade gjorde vi efter en danslektion, då jag fann mitt kall! Jag ska bli stångdansare... Jag får nog ta mig en till funderare på det där alltså. Fick en liten flicka med mig på en cykeltur + lite annat, innan jag landade hemma med matt framför näsan.
Jag blev sen lite besviken över hur mitt höstlov lär se ut... Men jag antar att det finns många fler dagar och kvällar och nätter, eller? Hur som helst känner jag mig dissad, men inte ska vi hänga läpp för det! Jag ska allt hitta på någe! jag dansade bort mina bekymmer lite senare, och insåg att det verkligen går! G A L E T ! !
Och nu kommer vi till det där tråkiga med skolan och dess efterhängare - läxorna. Så det får bli det jag fortsättningsvis ägnar kvällen åt! Mindre fint det ja.. Men ska jag komma dit jag ska, så får jag väl bara gilla läget.
Sleep nice!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0