Jag i höstens alla färger

2010-10-13 @ 22:35:16
Efter en lång dag med jobb, lite spontana foton på höstens alla färger och ett riktigt fint häng med pojken min, sitter jag nu här trött och fin. Känner mig lite rosig om kinderna, vad kan det vara?.. Sen vill jag bara säga att nu är jag en riktig servitris. Jag har idag slagit sönder mitt första glas. Eller ja, slagit och slagit, det snarare exploderade... Måste säga att det kändes lagom kul när det ännu fanns gäster som satt och såg på.. Menmen, man får väl bjuda på sig lite? ;) Även med glasbitar i fingrarna och lite varstans.
Hur som helst så ska jag försöka komma i säng tidigt idag, eftersom det inte blev så bra med sömn inatt. Jobbar även näst sista dagen i morgon, vilket känns väääldigt jobbigt. Orkar inte skolan!! Jag har förhoppningsvis sommarjobb, så det kanske väger upp det där med skolan lite?.. Aja, man får väl "gilla läget".
Godnatt svenska folket!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: va

vadå Godnatt svenska folket? tänk om man inte e svensk då? rasse eller?

2010-10-14 @ 12:34:34
URL: http://när

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0