Let's try to take it back

2010-10-28 @ 23:30:00
Titta vad jag kan! Förhoppningsvis ligger jag nu i sängen och sover som en liten gris och drömmer om första världskriget. Förhoppningsvis så känner jag mig även säkrare på hela skiten också, vilket jag, just nu när jag sitter och skriver detta, är väldigt skeptisk till... Hur som så tycker jag att det är toppen det här med tidsprogrammerade inlägg, som blogg.se nu fixat! Detta ska jag verkligen använda under Lanzaroteresan, som jag tidigare idag var och fixade pass till! Känns som om vi redan är en bit på vägen liksom!!
Men nu måste ni vandra vidare till sängen mina små vänner, så godnatt gott folk!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0