Lyckas nästan alltid

2010-10-11 @ 19:55:22
Har nyss slurkat upp en sån här, i gott sällskap av min kära vän Hanna Ströberg. Detta kallar jag riktigt bra! Förövrigt så har jag spenderat min dag med jobb, där jag fått in en liten stöt om sommarjobb, och mycket välbehövligt snack med två fina flickor, nu på eftermiddagen. Känns riktigt bra nu, och som om det inte var slut på detta så ska jag även slagga hos Elinen! Megafint! Ska försöka knäppa några bilder i alla fall. Det kommer nog gå såhäääääär bra...
Nu ska jag överlåta datan till Hanula, så vi hörs!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

ååh MUMS :)



sv: låter härligt! haha, förutom trött då ;) tsss

va har du för dej idag då? :) puss

2010-10-16 @ 18:30:03
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0