Står inför ett stort val

2010-10-19 @ 22:07:27
Detta är ungefär vad jag har ägnat min eftermiddag och kväll till, förutom skolan såklart. Jag har ikväll, tillsammans med min lilla mor, varit och kollat in samhällsprogrammet, och dess riktningar, inför valet som jag ska göra någon gång i vår. Det finns mycket som verkar väldigt intressant, och eftersom gymnasiet ska göras om till hösten så är det extra mycket att tänka på. Betygsskalan ska kanske ändras till från A till F, yrkes- och högskoleberedande linjer behöver man olika mycket poäng för att komma in på, linjer flyttas och tas bort och sist men inte minst - det uppkommer nya inriktningar. Jag känner mig ganska säker på vad jag vill gå, men jag antar att jag inte ska säga alldeles för mycket, nu efter bara första informationskvällen.. Mycket kan ändras! Så detta får förbli osagt tills jag känner mig ännu säkrare.
I morgon satsar jag på information om Estet, Dans på kvällen. Vi får se om min plan ändras ;)
Nu ska jag fixa några sista grejer, och sen beger jag mig mot sängen, som förövrigt känns väldigt lockande, med tanke på att jag inte fått speciellt mycket sömn de senaste nätterna. Jag har nämligen spenderat några timmar vaken, letandes efter andar...
Godnatt dudes!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

skönt att du nästan vet vad du vill gå, tyckte det va skit svårt, haha :D

2010-10-19 @ 22:41:06
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0