Upp tidigt

2010-10-06 @ 08:20:04

Jag överdriver inte när jag säger att jag äter världens godaste yoghurt, som start på alla dagar!

SKRÄLL! Jag har varit vaken ett bra tag, eller i alla fall i en halvtimma, och jag är så trött så jag tror jag ramlar ur soffan. Såhär tidigt har jag inte gått upp på fem dagar, och det känns kan jag ta och tala om! Far åt gatan!
Idag ska jag i alla fall jobba dag, vilket känns riktigt skönt, med tanke på att största delen av dagen är över, då vi jobbar eftermiddag/kväll. Fast det kan även vara rätt kul ibland, och jag rekommenderar det om man vill ha dåligt med arbete! Idag blir det nog lite spring. Det är i alla fall det jag vill.
Efter jobbet ska jag nog möta upp min karl, som även stays here tonight, mys! Vi får väl se vad vi hittar på. Jag vet i alla fall att jag inte vill sitta inne hela dagen och kvällen!

Vet ni vad som är riktigt mysigt? Nej tänkte väl det. Då passar jag på att säga att det är bland den mysigaste dagen på året i morgon! Nämligen kramdagen, då man ska kramas hela tiden! Kul va? Vi ska kramas som tokar på Sahara i alla fall..


MEEEEEEEEEEEEEN nu måste jag ta tag i allt det här med utseende och sånt shit, känns ju lagom kul med massa som man måste täcka över hela dagarna...
BAJJ
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0