Well, well, well

2010-10-25 @ 20:01:03
Sitter just nu och lyssnar mig igenom Shakiras nya album, vilket gör mig lite besviken. Den enda låten som är någorlunda bra är Waka Waka, och den är ju inte lite uttjatad?.. Hur som helst så sitter jag nu här efter en riktigt skön, faktiskt den kortaste av alla dagarna i skolan, och några timmars jobb. Nu ska vi inte komma in på sådant, men jag måste bara slänga in ett litet meddelande här till hela svenska folket - Pengar må vara det bästa som finns!.. Fast kanske inte, det finns nog väldigt mycket som är bättre, men för mig som är lite utav en "ung utan pung", så är det viktigt med sånt! Visst är kärlek tusen gånger bättre, men ändå...
Jag hann även träffa mannen min ett litet tag, och vi har kommit fram till att det under veckan ska bli en datorrensning i huset! Jobbigt att jag inte är den tekniske... Hädan efter ska jag spara allt på min blivande externa hårddisk som ska införskaffas under veckan! Då slipper jag allt lagg p.g.a. för mycket program och fejjan.
I morgon ska jag leka brandman under ett par timmar, vilket kommer bli... ovant... Tror dock att det kommer vara en helt del kul också! Meeeeen nu ska jag gå ner och dricka te innan jag taggar ett car town - lir!
Stay in touch!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Kimmathea

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-09-20 @ 11:32:50
URL: http://kimmathea.blog24h.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0