16:45 I'm still talking to the moon,

2010-09-14 @ 16:53:41

Fick en fråga om vad för färg- hårinpackning jag använde igår, och here it is! Kommer från Maria Nila och heter Colour Masgue - en inpackning med brun färg i. Jag behöver den pga att jag färgade håret med ljusa slingor, då färgen inte håller lika bra. På bilden har ni också oljan jag använder till håret. En olja med tre olika oljor i - endast för håret, håret blir skiiiitlent!

Hemma från en lite lagom jobbig skoldag. Började med teater för dom nya sjuorna, ang KS:arna. Gick väl sådär, höhö. Försökte fixa lite till SO:n, men som vanligt så ville inte elektroniken (heter det så?) som jag ville. Jag fick klara mig utan bilder i färg.
Åt med spritt främmande snubbar, från typ Gamleby och drack sen en lite kaffe känns det som.. Men det var det inte. Hade matte som gick lite sisådär, min hjärna är tragiskt inte igång efter sommaren, känns det som. Får jobba på det där! En gymnastiklektion gick åt att plugga till kemiprovet i morgon, och klackskosnack på högnivå! Jag ska försöka hämta mina älsklingar i morgon!!
Nu har jag precis varit nere på mejeriet och börjat med dans till elevens val nu på torsdag. Nog för att det inte är dom snyggaste danserna, men sen är det ju vi elever som har i uppgift att skapa dem också.. ;) Min höft har fungerat prima idag föressten, så jag får se om jag kanske är med på dansen ikväll, på ett litet hörn. Ska bara få i mig lite mat och så, sen ska jag försöka komma ner till stan innan det stänger!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0