Dance until we die

2010-09-08 @ 17:06:19
Eftersom att kameran idag fick åka på utflykt, till skolan, så knäpptes det en helt del.. Här har ni i alla fall ett fåtal av allihop.

Sitter nu med massa paj i magen, efter en idag väldigt lyckad hemkunskapslektion, då vi bara var tre! Känner inte direkt för en middag till, med pappa, just nu. Känner mer för att bara sova sova sova tills i morgon, då jag har en väldigt behövlig sovmorgon, fram till halv elva. Börjar med gympa då, så det känns inte så hemskt jobbigt att gå dit.
Nu ska jag se vad min lilla far vill, och sen får jag se vart kvällen för mig, känner starkt för att hitta på något med mina fina vänner. Får se om någon har tid..
Måste ju påminna er om frågestunden! Har fått ett gäng, men det är ju alltid kul med fler!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0