Gone in september

2010-09-13 @ 19:12:27


En bild från skidsemester i Gesunda för några år sen.

Precis hemkommen från en skoldag plus ett helfint häng på Mc, ungefär hela eftermiddagen. Vi har helt klart funnit västerviks läskigaste snubbe, jag tror han slog huvudet i bordet runt 20 gånger alltså! Lite kul det där... Så efter det begav vi oss till H&M och chekade lite grejor, innan vi gick till dinsko, där jag även funnit min höst- och vinteromans!♥
Jag ska senare kutta av mig vänstra höft, som bara varit jobbig och eländig hela, hela dagen! I hate it, and I know, det är hårda ord, men vafan?! Ska man inte kunna ta ett steg utan att man ska sträcka sönder hela höften?Nästan lite tantvarning här känner jag... Hoppas det blir bättre till morgondagen i alla fall, vilket jag inte tror att jag har så stora framgångar med.

Ska nu läsa lite till kemin, vänta på mamma och hämta grejer hos papi. Sen ska jag duscha, duscha, duscha och sen duscha. Det behövs efter en sån här dag! Ska även ha i min hårinpackning med färg också, min hårfärg börjar gå ur!!

P.S!!!! JAG HATAR MYGG!

2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Du, du är verkligen inte ensam om att hata mygg! Jag tål dom inte ens :(



Hm.. alltså något mer objektiv, blixt eller så skulle jag nog satsa på om jag var du och sen efter de liksom gå vidare om man säger så :) något du kollat på?

2010-09-13 @ 21:52:56
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Trondemmy

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-08-01 @ 17:50:04
URL: http://trondemmy.blognd.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0