H O M E W O R K

2010-09-02 @ 22:06:20
Efter en kväll, fylld med plugg, så känns det nu ganska lockande med ett tidigt insomnande. Huvudet håller på att ramla av tror jag, och jag ska försöka att aldrig mer göra ett engelska arbete hemma. Det går bara åt helvete med ett temperament som mitt! Som endel här kanske redan förstått så är inte engelska precis mitt ämne, lika väl som alla andra främmande språk, förutom svenskan, vilket iochförsig är väldigt främmande det också, om man heter Jolina..

Jag har i alla fall bosatt mig i boken, eller ja, urklippen ur Gudfadern. Vilket jag till en början tyckte var väldigt intressant, men med tiden alla uppgifter dök upp, svalnade intresset för att läsa på engelska. Jag antar att det är mig det är fel på. Dessutom så har jag absolut inget tålamod med skoljobb hemma, ask my mother! ;)

Nej, nu ska jag göra ett sista ryck i samhällskunskapen, och sen bege mig mot sängen! S w e e t ♥
JAG VILL HA MASSAGE!.. typ
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0