I can feel my body rise

2010-09-26 @ 21:56:36
Att vara lycklig
Att jag ska vara, och är lycklig
Känns just nu overkligt
Men ibland kan det vara så bra att det overkliga är det verkliga
Jag är lycklig


Efter en dag med tusen liter höst, hade mamma gjort, vad jag kallar höstmat med illorange morötter och gröna bönor till. Mums mums!
Efter lite mat och desperata mammor söker karl, med chokladmosse, tog jag mig en dusch med hårinpackning, och nu sitter jag här med mina kanske alldeles för rosa tå och- fingernaglar... Ska försöka hålla dem så nu också tänkte jag - rosarosarosa!
I morgon är det måndag och jag längtar redan till nästa helg, då jag har fullt upp, återigen. Jag ska även fixa träningskort i veckan, betala min lilla återstående summa till min bror och sen ska jag spara resten. Tro det eller ej!
Nej nu ska jag varva ner lite och se om John Blund flyger hit med lite sömn kanske? :)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0