I can make your dreams come true

2010-09-16 @ 20:38:50
Tjenare bananer! Eftersom dagen gått i ett så har jag inte hunnit höra av mig. Då kan jag ju börja med att berätta att jag haft en relativt chill dag i skolan, dock lite mycket som skulle in i mitt lilla huvud, den där sista lektionen. Röstat har jag också, men jag säger dock inte här vad jag står för. Det är upp till var och en liksom, även om en del redan vet... ;) Men jag råder i alla fall alla till att inte rösta på sverigedemokraterna! Fy vad jag hatar dom.
Jag tappade även mobilen så att batteriet flög ur, slog in fel pin-kod tre gånger och åkte ner till Telia för att få puk-koden. Självklart behövde jag ID så jag fick åka hem och leta reda på den där förbannade saken! Jag måste säga att cykel + 8-9cm klackar är verry verry hutt!

Kvällen har jag spenderat med lille Tittit. Riktig nostalgikväll det där alltså!! Nu har hon precis åkt för att möta upp pojken sin, och jag har kört en omgång till Alors On Dance, och ska nu bege mig ner i en dusch. Sen ska jag säga hejdå till momo och mofa som flyger sin kos i morgon.

På tal om nostalgi - här har ni två av alla våra finfina minnen tillsammans!

Och med dessa ord säger jag godnatt på er♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0