I wanna live a teenage dream

2010-09-01 @ 18:28:47
Svenska/ engelska-läraren har laddat upp fullt och skickat hem massor som ska göras och vara klart senast på fredag, och just idag, bara för att det är 1:a september så känns det inte okej alls. Hur som helst så ska jag gå igenom svenskan en gång, inför morgonsdagens lektion, med satser, prepositioner, interjektioner och konjunktioner. Ett plus är ju i alla fall att jag förstår vad jag ska stå där framme och snacka om!
Efter detta funderar jag på att ta mig en liten fotosväng. Till lysingsbadet kanske? Jag blir nog ensam, men det blir skönt det med!
Om jag nu skulle ha en frågestund. Skulle du då fråga saker? Det är ju liksom en liten förutsättning för att skiten ska fungera liksom ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0