I wanna run, and smash into you

2010-09-07 @ 21:24:19
Efter en lagom jobbig danslektion så sitter jag här nu, nyduschad, nyäten och väldigt övertrött. Ont i huvudet har jag också, powernapen jag försökte få ihop förut, fungerade ungefär tills jag kom utanför dörren, då min nivå av pepp sjönk till minus fem, eller nåt...
Jag har dansat mig igenom en timma och tjugo minuter. Inte för att det är tråkigt eller så, men visst, jobbigare är det och det är mycker, mycket, mycket, mycket, behöver jag säga det igen? mycket, mer att tänka på! Men visst, man får köra på att varje lektion fram tills dansen är klart blir en enda röra. Seeeeen kan man börja finslipa, och överhuvud taget försöka få in något i sin lilla efterblivna skalle.
Hur som helst så tycker jag även att ni är lite dåliga på det där med frågorna! KOM IGEN NU VAF*N!? Nej, jag är inte arg.. Jag har ont i huvudet.


Nu ska jag checka teven lite innan sängen väntar, jag spår en ganska bra dag i morgon!♥
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

sv; tack så mycket älskade du!



thihi, ska klura ut några riktigt bra frågor till din frågestund som du ska få bita i! ;) <3

2010-09-07 @ 22:26:46
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0