I'm no no Broken-Hearted girl

2010-09-14 @ 22:45:25
Under har ni bilderna på mina nya snyggingar, som kommer användas flitigt när det verkligen blir tillfälle! I love them! Dock ganska hög klack, så det blir inte direkt dom jag tar i första hand, varje dag, till skolan.. Jag vill ju kunna gå efter en dag liksom. Dock så är jag j*vligt sugen på att bära dom i morgon, vi får se..

Dansen gick i alla fall awesome och höften är intakt! Ligger på golvet och kravlar som ett djur, men ingen annan är gladare än jag över just det. Tror dock jag behöver införskaffa mig ett par knäskydd..? Min lilla mamma hämtade mig, så att inte höften fick arbeta fullt ut, och nu sitter jag här nytränad, nyduschad, nypluggad och väldigt *ny*trött(?)
Jag beger mig, här har ni föresten dagens (bästa, skönaste, underbaraste, fantastiska, awesome... skulle kunna hålla på i timmar..) låt!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja, eller det är ett av de objektiv som jag har iallafall :) dock är det ju ingen autofokus på det och vi har ju inte motor i kamera huset så där gäller det att ställa in manuellt men ibland så blir ju de bättre!

2010-09-15 @ 13:51:26
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0