It isn't to hard to see

2010-09-04 @ 17:16:34
Sitter här med två pinglor, som har fullt upp med pictures. Vi får se om det kanske dyker upp någon här ;) Inte fullt så troligt skulle jag gissa på, dom brukar vara rätt blyga när det gäller fulingar...
Jag klev så fint upp ur soffan för ovanlighetens skull, klockan nio redan, för att klä på mig och bege mig mot stan tillsammans med Stella som slingade håret. Riktigt fint blev det, med det blir wätt drygt att bara sitta och kolla på. Om jag fick bestämma så skulle det ju antingen vara jag som fick sitta i schampooneringen eller blir färgad och klippt, det är ju så mysigt! Idag blev det dock inget av dem, jag fick sitta där och vara nöjd med min kopp choklad.
Vi gjorde stan osäker, efter varsin happy meal - med leksak. Snälla som vi är så gav vi bort leksakerna till en pojke bredvid, som blev helt paff! Hittat de ultimata höstkängorna har jag också gjort, and I'm in love!
Vi drog oss hemåt runt halv tre och nu sitter jag här med båda Hanna och Stella. Ska snart slänga i oss lite tacos, sen får vi se vart det bär av.
P U S S och ha en grym kväll
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Bara sanning! men varsågod :)

2010-09-05 @ 16:17:50
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jo, de är sanning!

Idag tar jag det bara lugnt, ska sätta igång med plugget strax bara. Vad gör du själv idag? :)

2010-09-05 @ 17:01:58
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0