Lite fler svar på frågorna

2010-09-11 @ 11:21:49
Beskriv dig själv med tre ord: Hmm... det blir svår, tyvärr så måste jag säga att jag är osäker, snäll hoppas jag, haha och generös.
Vad innebär mode för dig? Mode för mig är det som folk bär under en sesong. Mode är inte för mig när spinkiga små modeller går runt på en catwalk, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Detta var en svår fråga! Jag kan säga att jag gillar absolut inte allt mode!
Vilka är dina favoritaffärer/butiker? Det måste nog vara Gina Tricot och H&M.
Vad är din favorit i höst? Jag måste erkänna att jag heeelt snöat in på skor inför höst! Jag bara älskar dom!! Tyvärr så har just det paret som jag vill ha tagit slut, så jag får se vilka det blir för mig. Men höstfavoriten inför höst är nog skorna!
Hur mycket shoppar du för i månaden? Det varierar jättemycket. Ibland köper jag till och med utanför mina tillgångar, men andra månader stannar jag på kanske några hundralappar, och eftersom att jag nu lovat mig själv att spara och inte ta från det kontot, så blir det inte mer än kanske en femhundring i månaden.
Tror du att du kommer att shoppa lika mycket om 10 år, som du gör idag? Jag har absolut ingen aning! Men jag kan ju alltid hoppas på att det blir mer.. ;)
Brukar du trötsshoppa? Haha, nej det är nog annat jag gör när jag behöver tröstas.. t.ex det där som gör att man inte vill shoppa ;) haha
Högklackat eller lågklackat? Jag använder inte klack mycket alls, det beror nog mest på att jag tycker att det är bekvämare att gå runt i mina converse, men visst. Jag tycker det är mycket snyggare med hög klack! Ska jag ha ett par klackskor så köper jag naturligtvis ett par rejäla!
Vilket blir ditt nästa köp? Jag hoppas innerligt på att det blir mina drömskor till hösten! Men vi får se, jag är inte alltid lika bra på att endast få med mig det som ska med hem..
Favoritplagg just nu? Den där frågan är nog den svåraste tror jag! Grejen är att jag har endel kläder jag tycker om mer än dom andra, men just när jag inte är där upp vid klädpåsen så är det riktigt svårt! Jag får nog säga i den här frågan att det är just nu mina nya jeans, från Crocker! (Jag vet att jag tidigare svarade min svarta tröja, men jag har två ;))
Favoritaccessoarer? Nu säger jag inte smycken eller sånt som är mitt, utan sånt jag gillar. Jag gillar nog mycket smycken och accessoarer, men favorit blir nog ringar tror jag! Sen tycker jag ju om korta halsband, örhängen, väskor och allt sånt också!
Oskuld? Nej jag är inte oskuld.
Är du kär? Nej det är jag inte heller just nu.
Varför tog det slut mellan dig och Johan? Som jag sa tidigare så fungerade inte vi så bra ihop. Vi var alldeles för olika tror jag.
Var du riktigt kär i honom? Jag var riktigt kär i honom.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och plånboken tror jag.
Tre saker du inte förstår dig på? Haha, fysik blir nog det första, sen blir det nog hur människor kan tycka om att förstöra en annans liv, och till sist förstår jag mig inte på det manliga könet lika bra som mitt egna ;)
Tre saker du vill göra innan du dör? Jag vill växa upp, skaffa familj och ha ett toppenliv, med mycket resor, överraskningar och skoj!
Tre saker jag kan: Jag kan väl dansa hyffsat bra, jag kan skälla ut någon ganska rejält, haha och jag kan lyssna riktigt bra!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0