Smash into you

2010-09-01 @ 22:06:22
Bild från lysingsbadet förut idag.

Nu är det höst. Jag hittade till och med några röda/orange löv, förut på min lilla utflykt! På ett sätt saknar jag sommaren som bara den! Kanske inte så svårt att förstå. Alla minnen, som aldrig kommer komma tillbaka. I varje fall inte med samma person eller personer. Just allt det, kommer jag sakna.
Men sen till det som inte ens jag förstår. Hur kan Jolina Gurli Marie Fältsjö tycka om hösten?! Detta har aldrig hänt förut, i alla fall inte för mig. Jag antar att det är alla mysiga kläder, fina färger på löv och växter som vissnar. Hur det nu kan vara mysigt. Men känslan av att knäppa helt underbara perfekta bilder, den är otrolig. Så proffsig känner man sig, eller i varje fall jag... Haha! Men färgerna på hösten är det i alla fall mest som lockar mig i år. Jag ska verkligen ta vara på de få dagar som löven verkligen är fina och röda!
Jag måste också säga en sak som får mig upp i taket av glädje idag! Ni besökare bara ökar och ökar för varje dag! En brant uppförsbacke barre!! Jag är längst upp i taket och springer omkring... Men nu till något ni verkligen måste ändra på! Ni har ju inga åsikter?! Ni måste ju visa att ni finns på något annat sätt än att bara kolla hallå! Jag älskar kommentarer och svarar hur gärna som helst på alla era frågor! Så kom igen nu då!! Nu vill jag se annat än en hög invalida daggmaskar här va!

Nu åker någon film på. Skulle gissa på att det blir den jag tillsammans med Stella påbörjade i morse, innan skolan!
Puss och tänk på vad jag sagt♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0