All the things you said. They were never true.

2011-08-09 @ 12:11:59
Jag har varit både duktig och mindre duktig idag. Igår nämnde jag något om att jag skulle gå upp vid klockan halv åtta idag. Det gjorde jag inte. Jag sov två och en halv extra timmar. Där hade vi det mindre dukiga. Meeeeen jag tog mig till gymmet fortare än blixten och började springa. Jag fick imponerande 7.5 kilometer på rullbandet gjort. Nu är både ben och mage slut, efter att jag körde igång med det direkt efter. Dock ett betydligt kortare pass... En till duktig sak är att jag druckit världhistorians äckligaste smoothie precis. Heeeeeeeelt utan socker. JÄDEDUKTIGT.
Nu ska jag slänga mig in i en dusch lite snabbt och sen tror jag att mina två pinglor dundrar in här närsom.
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: irini

åh vad sugen jag är på att träna nu!

2011-08-13 @ 19:14:49
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0