Do never care too much

2011-08-11 @ 13:42:08
Today's fick bli de nya svarta, vitt linne från H&M och skärp från forntiden och mammas garderob. Mihih

Först nu ska jag ta tag i packningen och sen får vi se hur lång tid det tar innan lilla Elinpelin har tid. Dock så känns det som om packningen kan ta lite tid för även mig.. Maybe I need a list?.. Förresten så är hösten här, och jag tycker inte alls att det är jobbigt att ha långbrallor på. Snarare mysigt, för snart får jag ha tjocka fina tröjor och halsduk. Också bara en vecka kvar till skolan, vilket jag inte känner någon ånger över heller! Jag blir bara mer positiv för varje dag! Galet bra!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine

sv: jadu, det skaru allt va juu :D

med mej ere bara fiiint! hur äre själver? pöss

2011-08-11 @ 23:36:00
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0