Ett sällsynt exemplar

2011-08-08 @ 20:23:38
Today pretty much sucked. Jag har inte gjort en enda vettig sak idag. I ett desperat försök åkte jag ner till stan, men insåg på vägen att det inte var så jag skulle spendera dagen. Ensam på stan alltså. Så jag ringde Hanna som fick stå mitt i Ullared och prata med mig, medans jag gick runt stan. Själv, med henne på andra sidan Sverige i luren. Det kändes i alla fall lite bättre. Såg förövrigt en kändis! Eller ja, Björn Hällberg. Sen kan vi säkert diskutera hur känd han nu är.. Som ni ser - jag har inget intressant att berätta längre, och texterna blir bara sämre och sämre. Ni får leva med det.
Nu ska jag göra tea och titta på teve tills jag somnar. Jag SKA upp vid halv åtta i morgon och springa bort till gymmet, där jag ska fortsätta att springa ett bra jävla tag. Någon måtta får det väl va på skiten! Nu ska jag ta tag i träningen en gång för alla! Sen ska jag även jobba några timmar i morgon kväll. Precis vad jag vill spendera mina sista LEDIGA dagar med. - Hallå där din lilla pessimist! Godnatt.
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hanna

Cool du är din lille fillur !

2011-08-08 @ 20:47:26
URL: http://sitebyhanna.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hörredu, nu ska vi inte vara negativa!!

2011-08-08 @ 23:45:15
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0