Gå all in

2011-08-28 @ 18:35:20


Sooo, life's GREAT!

Idag är en grymt bra söndag. Jag har hunnit med mer än i vanliga fall - rutinerna är tillbaka - och jag känner ingen ånger! Jag har sprungit åtta kilometer, druckit latte med Stells, tackat nej till massor socker, och ätit middag med mamma, bror och hans flickvän. Jag har fixat klart den första "läxan"(!) och ska resten av kvällen bara glida omkring här hemma i veckans absolut skönaste (bild kanske kommer) outfit. En till bra grej som dagen bjudit på är min lön på ett par hundralappar. (Sämre är att jag måste spara mesta möjligt)

Nu ska jag gå ner och avundas brorsan och Clara som i morgon åker till Cypern, för att spendera de närmaste 15 dagarna där. Gissa om jag kokar av viljan att hoppa ner i resväskan och hoppas på det bästa. Men annat än glad kan jag ju inte vara för dom. Om några år är det min tur!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0