Behöver ett brejk

2011-12-05 @ 17:17:09
Måndag i all sin ära! Tråkigt, tråkigare, tråkigast. Bläää, vad jag är trött på alla dessa rutiner, veckodagar och månader! Kan man inte bara låta det vara sommarlov året runt? Jag menar, hur mycket som vi lär oss i skolan nu, kommer vi använda i vuxenlivet? Alltså - jag börjar bli skoltrött och behöver sol och värme, men framförallt ett stort fett lov, där jag kan sova halva dagarna och träffa nära och kära när jag vill, utan att behöva proritera... Vilken tur att vi går mot jul, hörrni!
Jag har hursom varit på gymmet, fått några calories brända ni vet, och har nu fyllt på med lite mat i magen! Extra skönt att jag fått lite motion, då jag gått runt och känt mig som en ballong hela dagen ungefär... Inte okej. Hoppas på bättre dag i morgon!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0