click click click

2011-12-11 @ 20:15:28
Bild från i somras.

Klickade hem byxorna från nelly förut, men var lite osäker på storleken och tog därför två par. Ett par i min vanliga storlek och ett par i en mindre. Hoppas på att de mindre passar ;)
Shoppat julklappar hela eftermiddagen och är faktiskt lite impad av mig själv. Mammas, pappas och broderns är klara och betalade! Hittade även lite smått till mig själv, såsom underkläder och lite annat nödvändigt. Tog en fika med Hannisen också, mysigt!
Nu har papsen åkt hemifrån och jag spenderar nog natten själv i huset. Bra, med tanke på att jag tycker att det är riktigt skönt att vara ensam hemma! Har placerat mig i soffan framför copycat singers, och tror inte det blir många fler knop ikväll faktiskt.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0