Internet-shopping

2011-12-11 @ 00:38:25
Har letat brallor de senaste timmarna, och detta blev resultatet - en usel bild (dålig kvalle, jag vet) på ett par, i mina ögon, prefekta byxor! Har kollat kommentarerna och sett att de drar åt sig dam, men det är väl nåt man får leva lite med om man ska trippa runt i svarta byxor? Men hur som, nu till min fråga - Jag har inte sett nåt om att dom töjer sig, vilket jag är orolig över att de ska göra. Så, är det någon som vet om Cheap Monday töjer sig mycket? Tacksam för svar om någon har nåt tips! Det är nämligen det värsta jag vet, när jeans töjer sig. Då slutar jag oftast att använda dem, och då blir ju köpen ganska onödiga!

Nu ska jag krypa upp i sängen, efter att ha spenderat kvällen på golvet, tillsammans med skruttan. Hon somnade tillochmed på golvet, så jag satt här själv en stund, innan jag väckte henne och sa att hon skulle gå hem... Haha, jag låter hemsk ;)
Imorgon ska jag upp lite skapligt och springa lite. Har fått i mig på tok för mycket godis ikväll, men nya dumle gingerbread är att rekommendera, Supergoda! Imorgon ska jag även köpa de första klapparna. Godnatten
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0