Lucia

2011-12-13 @ 08:48:43
weheartit.com
Godmorgon på er! Idag ställde jag klockan på sju, endast för att få känna känslan av att få sova 1,5 timma till. Gick sådär när jag kom på att det är lucia, och vad är en lucia utan luciatåg på teven? Ingen lucia det inte! Därför slet jag mig fint upp klockan sju och har nu kollat ett halv tåg, och ett halvt vakna med the voice-program. Har även fått i mig två lussisar, så nu jäser magen lagom bra, men vad gör man? "Ickesocker-dieten" funkar inte just nu ;)
Nu ska jag gå och klä på mig och fixa iordning mig, innan jag åker till skolan för matteprov, svenska och lucia! Ha en mysig dag, hörrni!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

vikt och socker är inget du behöver oroa dig om tjejen! lev livet!

2011-12-13 @ 17:12:03

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0