Monday morning

2011-12-05 @ 08:34:43
Goodmorning fellas! Idag är jag så trött så jag tror jag ska gå av på mitten. Vilken tur att jag då har en liten sovmorgon, som idag nästan känns larvigt kort... Kunde inte somna inatt och har vaknar flera gånger. Jag har även lyckats få till ett ultrafluff inatt - riktigt snyggt!.. eller? Såååå jag får se vad jag hittar på.
Nu sitter jag och äter yoghurt och lyssnar på musik. Jag får se när jag orkar ta mig härifrån, he he. I eftermiddag ska jag förhoppningsvis repa med Stells, och efter det försöka springa några kilometer! Kul att de saker man ser fram emot, alltid lyckas hamna på kvällar och helger ;) Skolan liksom förstör lite...


Ha en bra dag!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0