Off

2011-12-07 @ 23:03:28
Arkivet spelar in.
Det är väl förjävligt att jag alltid ska fastna framför tekniken om kvällarna... Suttit hela kvällen framför teven och bara myst, men inte f*n blir jag trött av det, och jag kan bara kalla det en sak - överstimulerande(?!)
Men nu ska jag vare sig jag vill eller ej sova. Ska försöka mig på en riktig skönhetssömn, så jag vaknar utvilad och fin imorgon... Eller?
Jag har förövrigt börjat med nåt nytt. Precis innan jag somnar gör jag små stön som får mig att vakna igen. OCH hur ska man då se det? Se det hur ni vill!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Clara

HAHA, jag har också gjort det!

Jonathan: vad sa du?

Jag: öh.. inget



Tack för länkningen ;)

2011-12-08 @ 16:45:34

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0