Rare fashion / Chiffon Bandeau Dress

2011-12-10 @ 12:30:36
Klänningen jag klickade hem igår, är denna. Tyckte den var både snygg och fin inför julens alla tillställningar, men också inte för mycket. Den går att bära till helt bara ben i sommar. Jag är dock lite orolig över storleken. Beställde den i small, som är samma storlek som modellen bär på bilden - är lite rädd för att jag skulle behöva en storlek större. Meen det får vi se när jag får hem den i veckan!
Beställd från Nelly, för ynka 400-lappen. Gillar deras priser på bra produkter!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefin

Hej, jag tänkte bara höra om du fått den ännu och om den passade? Ifall du inte gillade den, skulle du snälla snälla kunna höra av dig till mig då så kanske jag skulle kunna få köpa den av dig? För jag vill ha den så gärna! Anger min mejl med. Kram

2011-12-13 @ 17:25:16
URL: http://josefinb.blogg.se/
Postat av: Maria

passade klänningen? Om inte är jag väldigt intresserad att köpa den av dig! Priset är inget problem, tacksam för svar :)

2011-12-23 @ 15:18:08

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0