Stuck

2011-12-19 @ 19:01:08
Hahaha, sitter och kollar in videos från oth på youtube. Finns dock bara omgjort och orkar inte hitta nåt fint litet läge att visa er... Jag har i alla fall fastnat, och det är ett som är säkert! Sitter och nöter avsnitt efter avsnitt och kan liksom inte komma därifrån. Älskar när man liksom flyter in i deras liv och börjar tänka på just deras sätt. Om det ändå vore så lätt! Då hade jag inte haft hårt mycket problem just nu, haha.

Hur som. Jag ska packa ihop min kläder och dyligt och sen ska jag vänta in pappan som kommer och hämtar mig om en timma ungefär. Till packningen drar jag på lite s.k. cpmusik från denna underbara serie! (Måste ladda ner alla säsonger!!!!!!!!!!!!!)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0