15:e februari 2011

2011-02-15 @ 09:45:59
www.Weheartit.com

Jag hade en grymt bra Alla Hjärtans dag, och fick både nallar, rosor och choklad, men det tog faktiskt inte slut där! Jag spenderade all tid jag hade med mannen i mitt liv, och vi hade det bara grymt mysigt. Som ni ser så fick bloggen lida av det, men vad gör det om hundra år? Precis.
Jag kan inte heller påstå att det satt fel med en nattgäst lite sådär på just Valentine's day också! Mums, så mysigt. Vi fick även i oss lite pankisar - kärleksmaten, men bilder kommer senare då jag inte fått in dem på datoren än... Ni ska även få er en titt på mina fina hjärtapresenter!
Nu ska jag om drygt en timma vara i skolan, såååååå jag får väl ta mig en titt på televisionen kanske? :)
Have a great day!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: GUEVACCI

Tack (: läget?

2011-02-23 @ 13:10:49
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0