Hej vinterland

2011-02-11 @ 07:30:52
Godmorgon godmorgon!
Vaknade för en halvtimma lite drygt, och nu är det snart dags för en kort bilfärd till skolan. Fredag fredag fredag! Dock så ska jag inte ljubla än, då jag har skola även i morgon. Hard work work.
Igår snöade det dödligt mycket, och jag fick ett nytt anfall av det kända vinterdeprisionen. Detta känns faktiskt inte alls bra, och jag blir arg så fort jag tittar ut. Det var ju nästan barmark överallt för två dagar sen! Vi har i alla fall inte fått lika mycket som i Stockholm... Dom har upp till knäna av snö och säkert kallare, för idag har i alla fall jag plusgrader! (peppar peppar ta i trä!..)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0