Hos Hannis

2011-02-28 @ 20:23:23
En av tusen bilder från vår konfirmation 15:e augusti förra sommaren. Såg bilden på Hannas skrivbord och fick en sån längtan tillbaka till den tiden. Även om jag inte mådde som bäst så var det ändå en härlig tid och jag lärde känna en väldig betydelsefull person som just nu finns med mig i min vardag. Nämligen Hildis Hattar! Jag beskriver den hela soppan som skräckblandad förtjusning.

Hejsansvejsan! Hur mås det? Jag själv mår bra, efter första skoldagen, men jag är trött något så nådigt!.. Skolan tar på än alltså. Hur som så har jag också promenerat hela eftermiddagen. Gjort ärenden på stan, shoppat till vinterdagen i morgon, med Hanna, hämtat grejer hos mamma och gått upp till pappa med dator och hela skiten(ont i ryggen). Nu har vi även tagit en promenad ner hit efter middag med pappa, och jag spanderar även natten här, då vi ska upp runt sex i morgon och förbereda allt inför skidor i Kisa. Jag spår en bra dag, med bra sällskap!
Nu ska jag alldeled strax ta mig ner i en dusch och barata det lugnt innan vi förhoppningsvis somnar rätt skapligt idag... (Låter som en ganska svår utmaning när jag nu sitter och kommer på mig själv om att det faktiskt är Hanna Ströberg jag sitter hos) Jag har hört att det vaknas tårta också(!!!!) ;)
Ha en god nattssömn. D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0