Inte på topp

2011-02-22 @ 11:32:12
• Ont i rygg, mage och huvud (molande värk, och när jag böjer fram, bak och åt sidorna)
• Hosta som en rökare efter 40 år
• Svettas som en liten gris (blött överallt där jag "rör" mig)
• Feber
=
INFLUENSA


Jag vill vara frisk, ute i naturen med all sin förbannade snö (man uppskattar det lilla), jag vill träna, jag vill kunna träffa folk om jag vill (vilket jag vill, men inte kan), jag vill att min lilla mamma ska må bättre hon också, och jag vill kunna äta. Jag blir liksom inte hungrig, och när jag väl blir sugen på någonting så är det det enda som fungerar. Min kropp har förvandlats till en trotsig liten fyraåring och gör bara tvärt emot det jag vill.
Disney Chanel är min räddare idag, och i morgon likaså skulle jag tro. Jag växlar mellan soffa, spikmatta och säng mest hela dagen. Men en sak har jag att se fram emot: Sivs stuvade makaroner.
Var rädda om er och hoppas ni mår bra!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: eliin

SIVS STUVADE MAKARONER ELLER? det kan ju vara det godaste! :D

2011-02-22 @ 14:59:04
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0