Lattepatte

2011-02-02 @ 19:18:31
Glor på "16 and pregnant" och fäller ett par droppar. Det är ju nästan så man blir sugen på en liten själv, även om de nämner många "dåliga" sidor med en graviditet. Nejdå, skämt o sido nu ska jag inte säga så, men de är ju grymt mysiga, och men ser hur, i alla fall en del, får allt mer starkare band i sina förhållanden, medan den andra delen försöka slå ihjäl varann ganska hårt.
Nu till verkligheten, som idag har varit annorlunda än de tidigare veckorna, då vi just precis i måndags bytte från höst- till vårtermin. Känns helt okej om ni frågar mig, och då menar jag bara det där med vår, för det där med nationella prov och slutbetyg låter bara jobbigt. Jag antar att det är något man måste göra hur eller hur?..
Nu ska jag sitta en stund till här och störa mig på de där unga mammorna. Föressten, är det normalt att hela tiden känna att man skulle kunna göra någon annans jobb mycket bättre?! Så känner jag.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0