Sunday without sun

2011-02-27 @ 15:09:30
Easy come, easy go - thats just how I live

Jag är hemma efter en helg i kärlekens spår, och gårdagen ägnades endast åt film. Mysigt som bara den, även om jag verkligen rycktes med in i The Butterfly effect. Vi såg även ett avsnitt av No ordinary family, vilket faktiskt var riktigt bra! Efter all film somnade vi inte alls sent, och vaknade ungefär lika tidigt idag.
Nu har jag gått den lilla promenaden hem och ska nu packa iordning lite grejer till pappa, då jag flyttar dit i morgon. Jag ska även försöka få ordning på lite skidkläder, för på tisdag tar jag mina små flickor med mig och åker till Kisa, för vinterdag. Riktigt kul faktiskt, och nu när jag äntligen är uppe på fötterna och kan göra saker, så är nästan minsta lilla som en dans på rosor. I morgon börjar dock skolan och det känns som om hela veckan varit en hård och jobbig skolvecka då jag bara legat i soffan... Jag antar att det är sånt som händer och sker, och att det bara är att bita ihop och kämpa vidare? Jag har ju trots allt fått en toppenskön helg, med just den jag tycker om mest!

Lateroooo. D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0