L.O.V.E

2011-02-10 @ 15:37:00
Har spenderat kvällen tillsammans med hjärtat och mitt, och nu gick han precis. Tråkigt värre alltså! När man har det som bäst ska det så klart ta slut. Kanske är det något automatiskt, och kanske finns det för att man ska sakna varann lite extra kanske?
Idag har alla nior i landet skrivit nationellt prov i svenska, i tre timmar. Även jag gjorde det såklart, och jag känner mig faktiskt ganska spend, då jag inte vet hur det gick egentligen. Jag började nämligen jämföra med flera uppgifter som jag fått höga betyg på, och insåg att den jag skrev kanske saknade en hel del... Meeeeeen det finns inte mycket jag kan göra, men hoppas kan jag ju alltid göra!
Nu ska jag slänga mig in i en dusch innan jag slänger mig i soffan med dubbla filtar och ett täcke och somnar in som en liten gris!! I morgon är det fredag.
Sov gotttttttttttttt
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0