In front of a train for you

2011-02-25 @ 21:57:29
Pojken min har anlätt och vi har snackat lite och så, eftersom det var ett tag sen vi sågs. Jag har allt blivit lite bortskämd med att få träffa honom var och varannan dag nu under en tid, så detta kanske bara är bra? Han ligger i alla fall nu på spikmattan och "slappnar av". Grabben är inte så bra på att ta saker serriöst ;)
Jag ska ta mig en titt på H&M och slutligen bestämma mig om vilka klänningar jag ska köpa/få till sommaren. Det handlar om en avslutningsklänning och en långklänning. Vad tror ni? Jag tror att det kommer bli hett till sommarens långa och varma kvällar med fågelkvitter och plaskande vatten nere vid hamnen. Åh vad jag längtar!
. D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0