Hanna Ströberg 2/1 2011 - del 2

2011-01-03 @ 19:19:01
Dagen har bestått till mestadels fotografering, tillsammans med Hanna, och idag var det minsann fler en en grad kallare än gårdagen! Burrr! Vi fick i alla fall till ett par gobitar som jag bjussar på senare ikväll och längre fram under veckan. Elin och jag har även varit och köpt biljetterna tills i morgon, då vi tar våra två små kroppar och placerar dem fint på ett tåg mot huvudstaden. Gissa om jag längtar! Vi stannar i tre dagar (kommer alltså hem på torsdagnatten), så jag gör bara några tidsinställda inlägg till dessa tre dagar, då jag inte tror att vi har så mycket tillgång till dator och så vidare!
Nu ska jag gå bort till familjen Johansson, tillsammans med mamma där vi ska smälla i oss ett helt lass med vofflor innan jag går hem och packar ner det sista i lilla väskan!
Över och ut!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0