I just found the other piece of my heart,

2011-01-26 @ 16:11:25
Bild 1 - Mamma och Jonathan första dagen, på jakt efter handdukar
Bild 2 - Lanzarotes härligt blåa himmel över den lilla shoppinggatan

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Avslutade dagen med tårta, vilket passade väldigt bra då Elin fick vara dagens födelsedagsbarn. Mumsigt värre alltså!
Nu ska jag träna upp rutorna lite innan jag hoppar in i en dusch, för att sen äta och åka vidare till pojken lite lagom fräsch. Ikväll har jag inget plugggggg och gissa om det känns bra!?!?!? Sovmorgon till halv elva i morgon och och jag kan inte säga annat än att det är något som verkligen passar Jolinor. Over and out!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0