Ibland är livet sådär härligt, ni vet

2011-01-07 @ 19:42:00
Idag har jag inte gjort många knop ska jag säga er! Jag har gjort typ ingenting, bara varit hemma och degat sönder. Plockat lite här och där på rummet, och jag har ställt mig frågan - Hur i hela helvete kan jag förstöra ett nystädat rum över en natt?! Jag kom hem inatt vid ungefär tolv, och var vaken i kanske en halvtimma innan jag somnade gott i sängen, och på nåt sätt så stökade jag ner hela rummet under den där halvimman, och då ska vi även räkna in att jag satt i mammas rum ungefär 29minuter också.. Det är inte rimligt!
Hur som så har jag även haft Hanna här, och vi har roat oss med ett x antal inspelade filmer, plus att hon fann lite egentid med kameran under tiden som jag pillade runt i mina kodmallar. Sååå idag har jag verkligen uppskattat det där med att inte göra någonting. Man kan alltså bara vara hemma en hel dag. Nu var det bevisat, och inte har jag någon ångest? Nejdå!
Nu ska jag snart göra tacos med mor min, och jag ska även försöka knäppa lite bilder på godbiten!
Seeeeeee yaah!

P.S. Jag kom på att jag har ungefär hundrasjuttioelva lanzarotebilder som jag liksom inte visade er, och då kommer frågan - Är det något ni är intresserade av?
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0