Listen to your heart

2011-01-15 @ 01:14:10
Jag är en sån där lyssnare ni vet. En sån som kan sitta och lyssna på folk i timtal. Men jag kan även vara den som sitter och babblar i timtal också..
Jag kan också vara den där tjejen som tar åt sig av andras ensaker och vad som händer i en annan persons liv. Det är inte alltid så bra ska jag säga er, och jag blir ofta tillsagd att tagga ner och andas in djupt. Jag är bra på att stressa och få munsår alldeles för mycket. Då får man inte pussas och det är sån där jobbiga saker ni vet, som man egentligen inte kan eller vill koppla ihop med stress och dålig sömn om nätterna. Det är ju så mycket roligare att vara vaken på natten?
Jag tycker att det är så sjukt skönt att känna sig mänsklig! Att det inte bara är jag som har problem, även om det ofta känns som det. Att man får känna sig behövd, och att personen som sitter där mittemot verkligen har förtroende för mig och att det den säger tas på stort allvar. Det finns alltid folk som har det värre, även om det är svårt att tänka så i många lägen..
Nu vet jag inte riktigt var jag vill komma med detta, men jag tänkte bara att ni kanske ville veta nåt nytt? Nu vet ni.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0