Lite frukost och dagens Jolina

2011-01-20 @ 20:32:19
Mitt ansiktsuttryck säger ungefär "jag är jävlans sjukt trött och jag borde sova hela dagen" på varenda bild, om det är någon som undrar.
Där ser ni i alla fall vad jag fick i magen i morse, plus hur jag strosat runt under dagen. Eftersom mitt internet inte ville som jag ville, eller heller vill som jag vill, så får ni nöja er med att det tog lite tid idag. Jag tänkte i alla fall göra det i morse... Men vad gör det om hundra år? Precis, inte ett piss!
Dagen har jag i alla fall spenderat i skolan, med fys, svenska och kemi. Helt okej dag egentligen, men idag gick det inte ihop sig. Jag är förövrigt ganska konstig idag. De flesta skulle nog säga att jag är tjurig, men inte jag. Jag känner mig tom på något sätt.. Fråga mig inte varför, för jag mår bättre en någonsin just nu(?).
I alla fall så la jag eftermiddagen på Atlet, där det hela bara blev värre. Jag är urpumpad!! Det finns inte mycket kraft kvar i kroppaset efter 45minuter springande plus ben och mage. Jag ska därför ta två lediga dagar nu i helgen och sen får jag se om jag hinner dit under söndagen.
Hörs!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0