Loney, I'm so loonelyyyy

2011-01-23 @ 21:35:05
Nu sitter jag här i min ensamhet. Helt själv. Nu är allt skratt och allt prat från dagen borta som vinden, och det är endast tankarna som sitter kvar och gnager på min hjärna. Iochförsig så är det bra tankar, men det gör ju att saknaden efter det där bra kommer tillbaka också.. Inte lika bra kanske. Meeeeen jag har det ganska bra i alla fall och jag ser fram emot att den kommande veckan ska vara över. Det är mycket som händer minsann! Elinpelin fyller sexton, jag ska träna och i morgon ska jag jobba min lilla rumpa av mig. Jag ska fika och jag ska förhoppningsvis hitta på något mysigt med pojken under veckan också! Sen får vi ju absolut inte glömma plugget som lär ta upp en hel del tid...
Nu ska jag packa ner det sista och sen ska jag drömma mig bort för ett antal timmar innan jag tar tag i skolan i morgon igen.
Över och ut dudes!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0