Nu är vi nog i huvudstaden fullt redo!

2011-01-04 @ 12:50:00

Tänkte att detta kunde vara lite underhållande, men den är ganska kort dock.. Men ett nyårstest är väl alltid intressan? :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Många nya saker.

 

Har du några nyårslöften?

Det är ett måste, och i år har jag även planerat att fullfölja dem!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, alla tycker nog att vi är alldeles för unga än..

 

Vilka länder besökte du?

Finland och Spanien - Kanarieöarna - Lanzarote

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

18/4.

 

Vad var din största framgång 2010?

Jag har lärt känna så sjukt mycket nytt folk och krupit ut ur mitt tjocka skal som jag innan bar. Nu finns jag!

 

Största misstaget?

Har nog inte gjort så många misstag, jag har nog mer slitits med i andras.

 

Bästa köpet/gåvan?

Helt klart min Nikon D3000!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder skulle jag tro...


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Kärleken, vännerna, familjen och hela sommaren var underbar!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Många Lars Winnerbäcklåtar, Lady Gagalåtar och en hel del andra ruskigt bra låtar!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har gått mycket uppochner, och om jag ska vara ärlig så har jag nog tyvärr varit ganska deppig.. Men just nu mår jag som en prinsessa!

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Inte deppat över småsaker och inte tänkt så himla onödigt mycket.

 

Favoritprogram på TV?

One Tree Hill

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag gick i skolan och firade senare med familjen och släkten.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Ganska vanlig, har gått mer efter mode detta år än andra!


Den bästa nya personerna du träffade?

Jag träffade en underbar pojk vid namn Johan och alla hans braiga kompisar, bland dem Shad, Thamer och marino, sen har vi ju lilla Hildur och Josefinfinfinfin!

 


Hoppas ni har det bra!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0